.' vad ska man säga ?!

Publicerat: 2012-05-30 | 02:53:10 i ~ Vardagen
För det första vill jag tillägga att jag har piercat tungan nu!
Jag som tvekade så mycket, & väntade ca 1 år.. IT´S DONE!


ja .. Jag är arg, ledsen, besviken & allt man kan vara.
Vet inte vart jag ska ta vägen. Sitter i sängen hemma
hos Lisa. & jag vet inte hur allting står till..
Man kan ju alltid hoppas på det bästa.. (y'
Pallar inte med bloggandet när det är sol & grejer.
Då är jag hellre ute i fina vädret, med fina vänner.
+ att bloggappen går inte att ladda ner till min telefon..
Eller om det är någon som hittar "blogg.se" appen till
Samsung Galaxy Gio så säg te mig! (:

Btw.. Måste bara säga att jag känner mig fett orolig,
närvös, ledsen, arg & besviken på mig själv..
Finns ett X antal anledningar till det som vi absolut
inte behöver dra upp här.. /:
Men känder bara för att skriva av mig lite.
För jag vet seriöst inte var jag ska ta vägen.
Jag mår så dåligt just nu .. Att jag bara skulle
kunna spy upp galla eller ngt.. ;s

Bilderna är på mig & mina fina vänner, uppdaterar er med lite bilder sen senast!

image description

image description
image description
image description
image description



.' Hur kan man älska någons så otroligt mycket att det gör ont att ens försöka tänka tanken på att lämna personen bakom sig ?
- Ge mig ett svar!



RSS 2.0