myskväll!

Publicerat: 2013-02-09 | 19:54:08 i
Nu ska jag poppa klart våra poocorn sen ska jag mysa ner mig i sängen bredvid älskling & kolla på melodifestivalen! :*



utbrått! ..

Publicerat: 2013-02-09 | 13:35:06 i
god morgon!
känner på mig att det här dagen inte kommer bli så bra.. eller så är det bara jag jag som är lite över känslig idag.
en pojkvän som blir sur, en bästavän som knappast pratar.
Ååh, vet inte vad jag ska ta mig till. känns ändå rätt skön att ha bloggen så jag kan skriva av mig.. får se hur den här dagen fortsätter. men nu ska jag fortsätta ligga i sängen & kolla på Disney chanel & bara tänka.

btw .. kan berätta att jag älskar min pojkvän iaf! <3



Heeeeeeejj!

Publicerat: 2013-02-08 | 22:09:44 i
Hallå bloggisen! :)
det var ett bra tag sedan jag var här.
glömt lösenord.. & vad som hänt sedan Juli förra året är ..
Jag har varit gravid & gjort abort. Jag har ny pojke. Efter flickvännen förra året. hmm.. går i samma skola. jag har piercat mig & kommit underfull med att jag inte har någon slärtgräns. ;)
ni får ha det bra så länge! puuuusss! ;*









RSS 2.0