insåg precis ...

Publicerat: 2013-06-27 | 23:26:13 i
att min mage har växt en bra bit iaf!
är helt extas på att få veta vad det är. men vet inte riktigt om jag vill veta vad det är.. hm, besluts ångest.
fadern till barnet & givetvis min bästavän (min älskling♡) står mig närmast och vet vad jag går igenom. känner mig som i en bubbla.. :/ bara vara mig själv nu när jag kan. Innan barnet kommer, dom jag kan prata med dessa personer om är mitt under! dom förstår mig precis!
ville tillägna det här inlägget för dom!
Andrè och emelie, jag vill bara säga att jag älskar er & är glada att ni förstår varför mitt humör är som det är.
även att JAG kan prata med ER om det! ♡

En egen världsdel!

Publicerat: 2013-06-23 | 17:45:41 i
haha, ogud!
min mage är en egen världsdel och mina bröst är som meloner.
galet vad det växer, men nu är det bara halva tiden kvar tills min bebis äntligen kommer. alltså ca 20 veckor! ♡
den här bloggen kommer jag lägga ner inom ett tag och skaffa mig en bebis blogg. där jag kan skriva om min graviditet och givetvis fortsätta efter födelsen.





galen kväll

Publicerat: 2013-06-09 | 03:25:05 i
kan ju börja med att berätta att min fina vän fyller 22 idag!
grattis till dig! ♡

sen även att kvällen slutade med att vi hamnade i mantorp 2 ggr. och kom hem för ca 20 minuter sen. nu ska vi ta och kolla vidare på big mamma 2 för att sedan sova. och ta en grillkväll i morgon för att fira Stoffe!
ni får ha en bra fortsatt natt/dag, så lovar jag att uppdatera bättre med bilder oh allt i morgon :)
// P





blogga tillsammans med bästavän?

Publicerat: 2013-06-08 | 17:24:07 i
hejsan!

jag och min otroligt fina vän har fått för oss att vi ska börja blogga tillsammans här på min gamla blogg ist för att inte roas oss med någonting.
Då ni får en uppfattning om våra liv tillsammans och isär. :)

Jag är 18 år och har satt min fot på en skola för sista gången. Jag ska nämligen få barn i November, jag bor som sagt tillsammans med emelie. Min bästavän och hennes familj, jag älskar att umgås med mina vänner och finns inget finare än en solig dag.
Jag heter Paulina & kmr uppdatera här så mkt som möjligt :)
ha det bra så länge!

// P






RSS 2.0