~ hockeykväll

Publicerat: 2013-03-13 | 19:41:10 i
halloj, blev en lugn hockeykväll med Denka & André.
men är en aning irriterad. suuuuugen på godia så någonting otroligt .. :(



~ det går sisådär ..

Publicerat: 2013-03-13 | 10:56:52 i
hejsan!
har en känsla av att mitt bloggande inte går så värst bra.. -.-'
Får hoppas att känslan kommer igång & att jag orkar engagera mig mer i det. men det är faktiskt lite svårt att uppdatera utan Internet. för inteernetet på min telefon är cp. så det fungerar när det vill.. & då får jag passa på.
Annars så kopplar jag upp mig på Internet hemma.
Aja, i mpron har jag och min älskade pojke varit förlovade i 1 månad. tiden går rätt fort när man har roligt.
btw .. får förmodligen en nu telefon strax. förhoppningsvis. då är uppdatering så mycket bättre.
Men ni får ha det bäst så länge. puss! :*






~ sool

Publicerat: 2013-03-08 | 14:30:00 i ~ Vardagen
Hejsan,
blev en ganska stressad morgon. Vaknade vid halv 10. Upp och hoppa. Gå på toa & fixa sen in till stan för att hämta babe & bästavän i skolan. In tillvstan igen för att andré skulle köpa nya skor. Sen så åkte vi på massage & fick se andré plågas. ;)
Haha, sen mot ekenäs för att röka med bästavän & hennes pojk :) så nu sitter vi fast här hemma hos stoffe & får se vart kvällen leder. & mitt internet är dött på telefonen. Så blir dåligt med uppdatering. Om jag inte snor bästaväns telefon emellan åt ;)
Hare bra så länge. Puuuussss!

~ tillbaka ?

Publicerat: 2013-03-07 | 21:42:00 i
Halloj!
tillbaka på bloggen nu.
sen så får vi se hur långt tid det tar innan jag tröttnar igen.
men jag vet inte vad jag ska skriva om eller liknande.
min vardag går ju liksom ut på skola ~ vännerna ~ hem. oh då är det sent.
inatt somnade jag inte förens halv 4. men får väl ta ett ryck och börjar engagera mig i det här nu. i morgon kanske det blir mer. jag är ledig. :)
hare så länge. :*




RSS 2.0