• somliga är inte perfekta.

Publicerat: 2012-02-19 | 12:52:52 i ~ Vardagen

Kollar på tv med älskling, Emelie & Maria :)
Mår inte så hemskt bra, huvudvärk, halsont, hosta & feber.. :/
Nu ska jag ta oh röka sen ska jag väl ta & vila lite en stund se om jag orkar ta mig någonstans idag. Ussch, vill nt vara sjuk.


Bröstförstoringskräm

Publicerat: 2012-02-15 | 20:15:49 i ~ Vardagen

Jag har precis hittat en underbar sak som jag verkligen vill ha, BRÖSTFORSTORINGSKRÄM!!
Jag vill verkligen ha det, jag vill, jag vill!
Omfg, ge mig.
Pussss


~ ut & iväg

Publicerat: 2012-02-15 | 19:33:12 i ~ Vardagen

Nu drar vi och åker pulka :-)


~ komna..

Publicerat: 2012-02-15 | 18:50:58 i ~ Vardagen

Nu är Emelie & Sarah här, dricker lite gott kollar på tv & ska snart ut oh åka pulka :D mohaha, eftersom vi ute har några pulkor får det bli att åka på ett par silkeskalsonger. Haha. Aja, fick min knapp på iphonen att fungera. Så nu kunde jag jailbreaka. :)
Bildbevis ;-). Pusssssss


Cepe iphone..

Publicerat: 2012-02-15 | 17:53:50 i ~ Vardagen

Det fungerar för fan inte art ladda upp bilder, blir så jävla irriterad..

Ska testa i alla fall. Så om det fungerar nu är det bara för att jag sa att det ute fungerar.. :-o


~ mat

Publicerat: 2012-02-15 | 17:49:14 i ~ Vardagen

Jahopp, nu fungerar bloggen på iphåååånen igen. :D stort smile på det (y'
Lagar även lite mat till älskling. :-) ska ut & åka pulka sen när Emelie & Sarah kommer :) ha're bra pusssssssss


~ utan dina andetag

Publicerat: 2012-02-15 | 12:31:04 i ~ Vardagen
Hejsan hoppsa falle ralle ra' :D
på toppen humör idag, vet inte varför men kändes bara så när jag vaknade i morse. (:
Måste även medge att jag känner mig så sjukt jävla stolt. Jag har nästan gjort klart hela matten.
Så då kommer jag få börja med Matte A .. /: Inte lika kul men men.. Som sagt, skolan är aldrig rolig..
Nu ska jag fortsätta mitt städande här i lägenheten. Sen ska jag väl ta en liten tripp ute i solen.
Jag ska även se om jag kan hitta min katt någonstans. Hon gömmer sig fan över allt..
Hör av mig senare, pussssss !


Glad alla ♥-ans dag!

Publicerat: 2012-02-14 | 15:09:22 i ~~Kärleken
Hej hopp, jag kom hem redan vid 11 idag.. Som vanligt. Har pratat lite hos kuratorn idag också.
När jag kom hem så lagade jag och älskling mat tillsammans, mysigt värre. Blev ju inte precis en
mysig middag, men vad spelar det för roll. jag gjorde ju det ändå med världens mysigaste person.
Nu kollar vi på tv & bara tar det lilla lugna, sarah är här också. Snart kommer emelie med, sen vet
jag inte om dom ska hem. Eller om dom ska sova här inatt. Blir i alla fall att jag och älskling ska bada
& äta chockladmousse, mumms !!
Nu ska jag fortsätta med min design, så ska vi se hur det slutar.
Puuussss !! ♥

 

I really think i can handle me self !

Publicerat: 2012-02-09 | 19:23:19 i ~ Vardagen
Vad fan ska man ha föräldrar till ?!
Dom klarar på allt, dom förstör allt, dom gör mitt liv till ett helvete.
Jag förstår fan inte vad problemet är.
Jag vill kunna leva ett normalt liv. Där man kan få tycka & tänka va man vill.
Där man kan få ha en syl i vädret!
Jag hatar föräldrar!


:D

Publicerat: 2012-02-04 | 21:04:15 i ~ Vardagen
Feeeeeeeeeeeeeeest!

RSS 2.0