Glad alla ♥-ans dag!

Hej hopp, jag kom hem redan vid 11 idag.. Som vanligt. Har pratat lite hos kuratorn idag också.
När jag kom hem så lagade jag och älskling mat tillsammans, mysigt värre. Blev ju inte precis en
mysig middag, men vad spelar det för roll. jag gjorde ju det ändå med världens mysigaste person.
Nu kollar vi på tv & bara tar det lilla lugna, sarah är här också. Snart kommer emelie med, sen vet
jag inte om dom ska hem. Eller om dom ska sova här inatt. Blir i alla fall att jag och älskling ska bada
& äta chockladmousse, mumms !!
Nu ska jag fortsätta med min design, så ska vi se hur det slutar.
Puuussss !! ♥

 

Kommentarer
Postat av: yohanna

Jag tar betalt för att göra andras header/designer ;) om det är lugnt ^^ :* ja jag skickar en inbjudan till dig bbby <3

2012-02-14 @ 21:21:43
URL: http://yoyossecet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback