cp blogg.se .. ;s

Hur fan kan blogg.se bara sluta fungera sådär ..
tror samt att det kan vara internet på min mobil som dampar loss lite ..
Vad irriterad jag blir. ;s Ussch, finns inte så mycket att berätta.
Men jag har tillbringat mina dagar genom att sitta i ett klassrum
och plugga matte, sen när jag väl kommer hem så tillbringar jag lite tid
med mitt hjärta innan hon åker oh jobbar.
Så blir det att jag sitter här i min ensamhem hela kvällen.
Men ikväll så underhåller niffi mig, oh hon sover här inatt oxså. (-:
Nu ska jag fortsätta spela tv-spel sen kommer älskling, då blire film.
oh mysa lite.
Ni får hare bra, pussss




290 dagar tillsammans med den finaste idag,
vad vore jag utan dina andetag ?
Jag älskar dig otroligt mycket!
. ' Jag älskar när du ler emot mig.
~ Lisa Mattsson, du är hela min värld! ~




ha´re bra! XoXo Paouw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback