Blooondiie agaiin!!

Yäääsbox! Ligger i sängen hemma hos ragge tillsammans med Emelie. ;)) Jag och bloggandet fungerar inte tsm, :o men det är sådana här tillfällen aom jag behöver den. När jag verkligen behöver skriva av mig. Eller bara allmänt skriva ngt, just nu har jag ett dilemma som jag inte riktigt vet hur jag ska göra.. :(( men får ta steg för steg & se vart jag hamnar.. Aja, nu sk jag ta min bäst vän på våran 17 månadersdag och försöka sova. Ska träffa en väääldigt fina person i morgon. Hoppas verkligen att jag kommer komma ut ut det här snart.. :'(( Btw.. Som rubriken lyder.. Blondiiie again!! ;)) Vill också tillägga: Tack för tiden tillsammans med dig Lisa, 2/4-11 --> 16/7-12! Kan inte förklara med ord vad jag känner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback