~ 15 Mars

Var ska jag börja ?!
Jag mår så hemskt jäval dåligt just nu..
Jag vill det här för oss, men vad ska jag ta
mig till, jag vet inte var jag ska ta vägen.
Jag vill att allt ska vara som vanligt.
Spola tillbaka tiden, börja om från början.
Jag vill vara med dig dag som natt,
önskar att allt var precis som i början.
Men men.. Jag gör vad jag kan, och jag
ska fortsätta kämpa för dig!
Du och jag tillsammans är allt jag orkar med.
Utan dig orkar jag verkligen inte, du är precis
allt för mig. Hoppas du inser vad du känner,
att du gör som du sa "Jag kommer nog inse hur
mycket jag faktiskt vill vara med dig"
snälla, låt det bli så!
Jag älskar dig sjukt jävla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback