~ I'd like to throw a chair at you


Vissa personer är verkligen inte värda att leva..
synd bara att endel inte kan förstår.

Jag känner bara att jag verkligen måste skriva lite.
Känner mig så proppfull med massor med skit, jag vill bara kunna leva som en normal person.
Som inte måste tänka på så jävla mycket hela tiden.
Jag vill kunna ha kul, utan att må dåligt.
Jag vill kunna känna lyckan i mina händer varje dag.
Som vissa andra, jag vill kunna vakna med ett leende på läpparna och säga
"Jag älskar mitt liv"
Men tyvärr så finns det inte så väldigt många dagar i mitt liv, lite ledsamt.
menmen.. Vad ska man göra ?!
Får väl helt enkelt bara ta och leva som jag gör..

btw.. Vill bara tillägga att Natalie Persson http://ifyousayit.devote.se/.
Är en helt underbar person, och jag älskar dig!
Du är helt fantastisk! Så som du har ställt upp för mig när jag mått dåligt.
Du är guld värd!
Vill nt förlora dig!
du är amaziing !! ♥


Kommentarer
Postat av: Natalia

älskar dig ! <3

2012-03-08 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback