~ 8 November

Godmorgon!inte varje dag jag är uppe såhär tidigt, men kanske dax att börja vänja mig då det är 8 dagar kvar till BF. Det är ensiffrigt.. jag är inte nervös alls, vill bara att den lilla ska vara här nu.. :) till annat, jo jag är vaken pga av att det kommer hit en tapetserare om ca 30 minuter. Dom ska tapetserare om i badrummet, sen i köket på måndag. Tidsfråga när dom ska fixa hallen.. den som ser värst ut, men aja.. Det är deras jobb, inte mitt. :)Ska dra mig ner till stan runt 14 tiden senare för en fika med bästavän på ströget, möta min fina älskling utanför systemet vid halv fyra också, för då kommer hon från jobbet. Men ni går ha en fortsatt bra dag, för det ska jag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback