~ förvärkar

ajaja, inte skönt för minsta lilla!men det är så värt det i slutändan, vad är det jag går och gnäller om.. lite förvärkar ?! hallå, den ska ju komma ut också. men någonting jag verkligen måste.klaga på är den förbannade halsbrännan.. usch, den försvinner aldrig. hur mycket olika saker jag än testat så försvinner den inte. nötter, mjölk, ligga på vänster sida, ligga lite högre.. tabletter, Nix! ingenting, tror jag blir galen snart. men som tur va försvinner den när min älskling kommer till världen. ååh, vad jag längtar. vill så gärna att h*n kommer ut nu, så jag får se hur du ser ut, vem du är. och om du är en pojke eller flicka.. vem är du egentligen? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback