~ känslor

Gud, känner att jag skulle behöva skriva av mig. Det har hänt så otroligt mycket de senaste månaderna. Om man ska gå tillbaka ca 2 månader så skulle jag ha flyttat ifrån Motala utan tvivel, sen fick jag världens panik. Insåg att jag ljög för mig själv och stannade kvar i Motala istället för att flytta till Växjö.. Blev en massvis med bråk här och var oh jag fattar fortfarande ingenting utav det som har hänt :/ jag blir helt förvirrad utav allting.. Jag går även in i vecka 32 på lördag, alltså bara 8 veckor kvar utav min graviditet. Börjar bli panikslagen, för jag måste hinna få iordning en lägenhet med alla dess saker i.. Jag måste skicka papper hit och dit, oh det är ett jävla farande rent ut sagt -.-' Men men, till det positiva. Jag var på möte idag och kommer troligt vis få den hjälpen jag behöver för att hinna ordna allt innan bebisankomsten. Jag lämnade även in papper på försäkringskassan så nu kan jag börja planera min föräldrarledighet. Jag måste även få ur mig att mina känslor för en viss person kommer alltid finnas hos mig, med mig. Om det så är i mig eller utanpå. Men det som gör allting så otroligt svårt är att jag inte kan se mitt ex tillsammans med någon annan.. :( aja, är val bara att se glad ut och hoppas på att min tur i kärleken också kommer. Men som tur va så kommer mitt hjärta snart till världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback